Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

zadanie Nr 9

9. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont drogi przy ul.Adama Mickiewicza w Nowej Rudzie (szutrowa)


Opis zadania

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej jest pierwszym etapem do pozyskania przez Gminę środków pozabudżetowych na remont drogi. W obecnej chwili posiada ona nawierzchnię szutrową z licznymi ubytkami, nierównościami. Podczas opadów deszczu poruszanie się po niej jest bardzo utrudnione. Dotychczasowe prace przyłączeniowe instalacji gazowej spowodowały dodatkową degradację drogi, uniemożliwiając bezpieczne poruszanie się pieszych jak i pojazdów.
Mieszkańcy przylegających do obszaru posesji wnioskują o wykonanie takiej dokumentacji, która może posłużyć do podjęcia czynności zmierzających do uzyskania źródeł pozabudżetowych Gminy.

Lokalizacja, miejsce realizacji zadania

OBr.5, AM - 5, dz przy ul.Adama Mickiewicza w Nowej Rudzie. nr 174

Status zadania

Zweryfikowany pozytywnie